zakelijke bestellingen

Dit is een project van AIMS 
Dit project is momenteel in ontwikkeling door AIMS
Dit project is in ontwikkeling door AIMS
app development

zakelijke bestellingen

Via de webwinkel kunnen klanten producten afnemen maar deze producten worden ook bij ander winkels verkocht. Deze app handelt het bestel proces voor de zakelijke bestellingen op rekening elke klant kan zijn eigen percentage onderhandelen.

b2be-commerce app

De bedoeling is dat we via de app de inkoop gaat regelen voor de B2B klanten. De producten worden in vele gevallen vooraf ingekocht. Via deze app kunnen we momenteel de bestellingen valideren. Niet alle producten hebben dezelfde levertijd en kosten post. Door de bestellingen te digitaliseren, en op onze beurt te automatiseren, kunnen we de klant beter maar vooral sneller bedienen.

  • De App dient te  werken op website,     Android / iOS -> tab & smartphone.
  • Per product moeten we vanuit de     grondstoffen  de minimale bestel aantallen valideren.
  • De gebruiker dient met de volume te     kunnen  spelen om stukprijs te verlagen.
  • Alle producten dienen in de app aanwezig     te zijn.
  • Nieuwe producten / hot items en / of de      voorradige voorraad krijgen een podium plaats.
  • De stukprijs worden in twee formaten     getoond  (minimaal, en in bulk van x stuks).
  • In de eerste instantie wordt het      bestelproces automatisch afgehandeld en via de email bevestigd.
  • De prijzen zijn per klant afhankelijk.
  • De producten kunnen klant gebonden zijn.
  • Speciaal voor de  leverancier     geselecteerde producten zijn simpel (her) te bestellen.

koppeling met CRM pakket:

  • ‍Een complexe  reken formulier per     klant gebonden.
  • Het automatiseren van het bestel proces     na  het accorderen van de bestelling.
  • Klanten beheer portal.
  • Klanten kunnen onder agenten vallen.
  • Complexe rapporten kunnen live en     periodiek  worden samengesteld.
  • Verkoop van je voorraad naar consumenten     (automatisch  proces).
  • Koppeling met je boekhoud programma.
  • Klanten volgsysteem voor statistieken en     /  of voor de marketing.
  • Gebruikers gemak moet op de eerste     plaats  staan.
  • Marketing / promotie / acties opzetten,      trigger klanten je voorraad af te nemen.
  • Compleet voorraad beheer systeem.

Doel van de APP
De app zal in de eerste instantie enkelgebruik maken van een Business-to-Business model. Het inkoopproces te vereenvoudigen en klanten triggeren om meer, nieuwe producten en / of bestaande voorraad in te kopen.

No items found.

Bent u nu ook gestresseerd in een vergelijkbare oplossing neem dan direct contact met ons op.
Dan kunt u mee genieten onze kennis.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.