magazijn app

Dit is een project van AIMS 
Dit project is momenteel in ontwikkeling door AIMS
Dit project is in ontwikkeling door AIMS
app development

magazijn app

Heeft u een magazijn deze app helpt in de ondersteuning van het complete werkproces van het offreren tot aan het installeren / leveren en of het verlenen van service, weet wat er gebeurt en wat is de actuele voorraad.

  • De App dient te  werken op website, Android / iOS app op tab     & smartphone.
  • Offertes opstellen en het administreren van  opdrachten.
  • Voorraad beheer systeem dient up to date te  zijn.
  • RCM systeem klanten registratie inclusief  hun afgenomen     producten / diensten.
  • Offerte ter plaatsen op te stellen.
  • Offerte wordt door een specialist verder  aangevuld.
  • Bij het installeren van de apparatuur word het  serienummer     genoteerd bij de klant.
  • Offerte wordt na goedkeuring van de manager  verstuurd naar de     klant.
  • Klant ontvangt de offerte via een pdf  bijlagen in de mail.
  • Klant keurt de offerte goed met  handtekening, dit proces wordt     later geautomatiseerd.
  • De niet op voorraad producten worden op een  bestellijst gezet.
  • Er wordt een pick-up lijst per gescande  product klaar gezet om     uitgeleverd te worden.
  • Bestelde / gereserveerde / nieuwe producten worden voorzien met een NFC-tag.
  • Na bestelling wordt de klant en een (deel) factuur naar MoneyBird     gestuurd.
  • Onderhoudscontact wordt apart opgesteld en via deel factuur naar MoneyBird     gestuurd.

 

Andere extra toevoegingen binnen de APP.

  • Locatie Foto’s worden bij de offerte  opgeslagen.
  • Locatie Schetsen worden bij de offerte  opgeslagen.
  • Achter elke offerte/ klant kunnen we een memo  toevoegen.
  • De agenda van alle monteurs worden bijgehouden.
  • Onderhoudsgegevens worden geregisterd door de monteur op locatie.
  • Er komt een rollen registratie om  functionaliteit te verbergen     voor niet bevoegden.
  • In het magazijn wordt ook producten getoond  die nog in     bestelling staan bij de fabriek.
  • De voorraad dient  gecontroleerd / gecorrigeerd te worden     (leidingen rol 10m -> 6m over).
  • Minimale voorraad bijhouden (zodra dit is  bereikt wordt het     product op bestellijst gezet).
  • Bij het offreren eigen voorraad duidelijk  inbeeld tonen (zodat deze     voorrang krijgt).
  • Bundel producten (suggestielijst) maken (bij  deze airco wordt     deze beugels gebruikt ect.).
  • Website koppeling om klanten zelf hun  offerte aan te vullen /     maken.

No items found.

Bent u nu ook gestresseerd in een vergelijkbare oplossing neem dan direct contact met ons op.
Dan kunt u mee genieten onze kennis.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.