Deze app behandeld je dagelijkse communicatie met de klanten, nieuwsbrieven, verzonden pakketten, extra service, en zelfs beveiligde inlogcodes. Alle communicatie kunnen nu twee richtingen op via: EMAIL, SMS, WhatsApp, en of een andere communicatie tool verstuurd worden
Daily Messages provider applicatie is bedoeld om dagelijkse berichtgevingen te genereren. Dit kunnen we doen door push notificatie, SMS, email, en in sommige gevallen is het zelfs mogelijk via WhatsApp berichten te verstrekken.
Een paarrichtlijnen waar de app aan dient te voldaan.
Tegenwoordig is het versturen van nieuwsbrieven nog steeds de manier om jouw klanten op de hoogte te stellen van nieuwe diensten en of producten. Via 1 technische aanspreekpunt kunnen we nieuwsbrieven versturen naar alle klanten,tot zover is het niet echt 2.0... Maar wij kunnen via jouw website de klant een sms versturen en zelfs een WhatsApp bericht.
Voorbeeld:
Via een knop op jouw website kan de klant direct contact zoeken om direct (of het eerste volgende moment) een medewerker spreken. Of een niet betaalde winkelwagen kunnen we (automatisch) via WhatsApp vragen waarom het niet is gedaan. Heeft de klant hulp nodig of kunnen we iets voor hem doen. persoonlijke contact is dus dan mogelijk simpel via een automatische actie op jouw website.Pas als de klant er op reageert worden de berichten gedeeld met de juiste medewerker.
Bent u nu ook gestresseerd in een vergelijkbare oplossing neem dan direct contact met ons op.
Dan kunt u mee genieten onze kennis.