dagelijkse communicatie

Dit is een project van AIMS 
Dit project is momenteel in ontwikkeling door AIMS
Dit project is in ontwikkeling door AIMS
app development

dagelijkse communicatie

Deze app behandeld je dagelijkse communicatie met de klanten, nieuwsbrieven, verzonden pakketten, extra service, en zelfs beveiligde inlogcodes. Alle communicatie kunnen nu twee richtingen op via: EMAIL, SMS, WhatsApp, en of een andere communicatie tool verstuurd worden

Dagelijke berichten.

Daily Messages provider applicatie is bedoeld om dagelijkse berichtgevingen te genereren. Dit kunnen we doen door push notificatie, SMS, email, en in sommige gevallen is het zelfs mogelijk via WhatsApp berichten te verstrekken.

Een paarrichtlijnen waar de app aan dient te voldaan.

  • De App dient te  werken op Web, en wordt voorbereid op Android, iOS tab & smartphone.
  • Design / thema dient simpel aan te kunnen  passen en is gebaseerd op functionaliteit.
  • Data wordt via de Cloud opgeslagen.
  • Bij de start richten we ons op de het plaatsen van nieuwe berichten.
  • Berichten kunnen een jaar na datum van plaatsen klaar gezet worden.
  • Berichten kunnen worden verzonden via Email.
  • Berichten kunnen worden verzonden via SMS.
  • Berichten kunnen in sommige gevallen worden verzonden via WhatsApp business.
  • Reacties van SMS berichten worden via een link in het bericht weergegeven.
  • Reacties van WhatsApp berichten kunnen direct onder in het whatsapp bericht geplaatst worden.
  • Klanten zijn onderverdeeld in groepen (meerdere groepen kunnen worden toegekend).
  • Er worden campagnes ingericht voor elk bericht.
  • Achter elke campagne kunnen meerdere templates beschikbaar zijn.
  • Template kunnen worden gepersonaliseerd (zodat berichten persoonlijk verstuurd worden).
  • Op de detail pagina vindt je alle communicatie per klant.
  • Alle berichten zijn te integreren in het huidige werkprocessen (via een API).

Email dienst 2.0

Tegenwoordig is het versturen van nieuwsbrieven nog steeds de manier om jouw klanten op de hoogte te stellen van nieuwe diensten en of producten. Via 1 technische aanspreekpunt kunnen we nieuwsbrieven versturen naar alle klanten,tot zover is het niet echt 2.0... Maar wij kunnen via jouw website de klant een sms versturen en zelfs een WhatsApp bericht.

Voorbeeld:
Via een knop op jouw website kan de klant direct contact zoeken om direct (of het eerste volgende moment) een medewerker spreken. Of een niet betaalde winkelwagen kunnen we (automatisch) via WhatsApp vragen waarom het niet is gedaan. Heeft de klant hulp nodig of kunnen we iets voor hem doen. persoonlijke contact is dus dan mogelijk simpel via een automatische actie op jouw website.Pas als de klant er op reageert worden de berichten gedeeld met de juiste medewerker.

No items found.

Bent u nu ook gestresseerd in een vergelijkbare oplossing neem dan direct contact met ons op.
Dan kunt u mee genieten onze kennis.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.